Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

jaką telewizję cyfrową polecacie?

Blog:  kenlao
Data dodania: 2014-11-25
wyślij wiadomość


Witam! Przed zakończeniem prac w domku chciałam zainstalować jeszcze telewizję żeby schowć wszystkie kabelki jeśli takowe będą. I mam problem bo chciałam nc+:(( i sobie poczytałam troche i się zniechęciłam bardzo...macie jakieś doświadczenia albo polecacie coś dobrego???:))))

14Komentarze
Data dodania: 2014-11-25 19:57:47
Ja polecam NTC.
odpowiedz
kenlao  
Data dodania: 2014-11-25 20:08:29
czyli Naziemną telewizję cyfrowa ?tylko że nie ma tam mini mini i jest problem z dzieciakami moimi:))))
odpowiedz
Odpowiedź do angelasanok
Data dodania: 2014-11-25 20:10:54
My od wielu lat mamy Cyfrowy Polsat i jest OK:)
odpowiedz
zebra  
Data dodania: 2014-11-25 20:37:02
My od ładnych paru lat mamy nc+, wcześniej n i jest ok, żadnych problemów z nimi nie mieliśmy.
odpowiedz
seven  
Data dodania: 2014-11-25 21:25:55
Ale wybór TV nie ma żadnego znaczenia dla kabeków. Kabelki trzeba położyć i koniec. Warto tylko położyć dwa kable antenowe od anteny do miejsca gdzie będzie stał TV np. salon, to się potem przyda jak będzie dekoder i będziesz chciała nagrywać jeden kanał i oglądać inny w tym samym czasie.
odpowiedz
Data dodania: 2014-11-25 21:56:05
Tak jak pisze Seven,kabelki rozciągniesz,a potem będziesz dumać co :) Tylko może pomyśl gdzie chcesz mieć tv sat.U mnie w sypialni i salunie.U córki normalna antena,ale może włożyć kartę do telewizora i mieć sat. Teraz mam nc+(przeniesiona z poprzedniego domu),ale małż coś brzęczał,że może cyfrowy polsat.
odpowiedz
kenlao  
Data dodania: 2014-11-27 16:04:54
U nas tv będzie sporo....wiem że to chyba nałóg ale jakiś trzeba mieć;))) czyli w sypialni, w salonie (z opcją nagrywania) u dziewczynek i w gościnnym też:) i dlatego myślałam o multiroomie. na poddaszu mam multisweacha i od niego rozprowadzone kabelki antenowe i już się pogubiłam ile kabelków mam w końcu mieć, czy jeden czy dwa.a jeszcze powiedzieli mi że każdy dekoder musi być ze sobą połączony kabelkiem...
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2014-11-28 05:03:04
Dekoder
U mnie dekodery połączone internetowo,tylko nie pytaj jak to działa,bo nie ogarniam tej kuwety :)
odpowiedz
Odpowiedź do kenlao
Data dodania: 2014-11-28 07:43:52
Hehe, Madera wymiata:))))
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
kenlao  
Data dodania: 2014-11-28 13:45:20
no właśnie ja tego też nie ogarniam;)))) mam tylko nadzieję że ten kto to zakłada na naszym terenie to to ogarnia;))))pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2014-11-26 09:44:51
To ja się wypowiem tak: dość długo mielismy cyfrowy polsat za 60zł co miesiąc. Ponad 100 przygłupich kanałów, których sie kompletnie nie oglądało. W kółko moje dzieciaki oglądały tylko puste i durnowate bajki z przemocą. Powiedziałam Dość!!! Przeszlismy na zwykłą naziemną, użytkujemy od 3 m-cy. Dzieci juz się przyzwyczaiły do reksia i bolka i lolka i nawet nie wrzeszczą że chcą potwory ogladać. Mąż wychwycił chyba ze 20 parę kanałów razem z niemieckimi i nawet z nich ogląda się co najwyżej z 5! Uważam że starcza to w zupełności.Zwłaszcza jak się nie ma kompletnie czasu na tv. Jedynym minusem telewizji naziemnej u nas jest czasem brak sygnału i dziwne pojawiające się kwadraciki na ekranie, które zaburzają akurat oglądane przeze mnie seriale:( Pewnie to wina anteny ale i ona juz była 100 razy poprawiana. Pozdrawiam i życzę dobrania dobrej tv dla was:>)
odpowiedz
Data dodania: 2014-11-26 10:00:00
Większy wzmacniacz antenowy i będzie śmigać.
odpowiedz
Odpowiedź do bobekola-rododendron
Data dodania: 2014-12-29 23:01:37
hehe U nas tez tak bylo ze maly sie przyzwyczaił a my jak nie mielismy co oglądać to i dalej nie mamy ale za darmo hehe. Też wzmacniacz pomógł:)
odpowiedz
Odpowiedź do bobekola-rododendron
aresik  
Data dodania: 2014-12-30 09:47:51
wybór telewizji zależy od tego czy dużo oglądacie , bo po co płacić jak ogląda się tylko 1 czy 2 lub Polsat. Ja teraz mam cyfrowy Polsat za 60 zł z multioroomem umowa na 29 miesięcy a mało oglądamy innych kanałów także nie opłaca się jak skończy się umowa to rezygnuje. wole te pieniądze włożyć w większy telewizor do nowego salonu :) pozdrawiam
odpowiedz
kenlao
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 93419
Komentarzy: 193
Obserwują: 112
On-line: 9
Wpisów: 18 Galeria zdjęć: 122
Projekt MADERA
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Warta
ETAP BUDOWY - VI - Instalacje wewnętrzne
ARCHIWUM WPISÓW
2014 grudzień
2014 listopad
2014 październik
2014 czerwiec
2014 maj
2014 kwiecień
2014 marzec
2014 luty
2013 listopad
2013 październik
2013 wrzesień

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 64966
Liczba wpisów: 222502
Liczba komentarzy: 906687
Liczba zdjęć: 677912
Liczba osób online: 158
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy